Copiii nevoiași din nou în atenția Uvertura Mall

copiii-nevoiasi-in-atentia-uvertura-mall

Săptămâna 26 mai – 1 iunie este desemnată de Uvertura Mall ”Săptămâna copilăriei”. Pe lângă activitățile și evenimentele pregătite spre deliciul copiilor botoșăneni, centrul comercial organizează și un eveniment caritabil cu scopul de a-i bucura și pe copiii mai puțin norocoși, sub sloganul: “Nici un copil fără jucării! Nicio jucărie tristă!”.

Pe parcursul întregii săptămâni, 26 mai – 1 iunie, de la 10:00 la 22:00, la parterul Uvertura Mall (intrarea principală) sunt amplasate două cutii pentru donații de jucării și chiar hăinuțe sau rechizite. Sunt așteptați toți botoșănenii dornici să ajute.

Pune-te doar pentru un moment în pielea unui copil constrâns zi de zi de lipsuri. Orice jucărie de care copilul tău se poate lipsi este inimaginabil de importantă pentru alt copil din Botoşani. Este un prilej bun pentru părinți să le arate copiilor ce înseamnă altruismul. Toată săptămâna, de la 10:00 la 22:00, sunt așteptați părinți, copii, bunici care doresc să facă un gest nobil pentru copiii fără posibilități din Botoşani.

Este al cincilea eveniment caritabil organizat de Uvertura Mall care îi vizează pe cei mai inocenți dintre noi. Anul trecut, evenimente precum ”Ajută-i să înceapă școala” sau ”Bucurie într-o cutie”au reușit să strângă ajutoare record pentru copiii defavorizați din Botoșani.

==================================================================
Fii si tu membru al comunitatii 4Botosani.ro – Pentru Botosani, o noua atitudine!
==>> Primeste prin email cele mai recente articole!
==>> YM (id mess): pentru4botosani
==>> Facebook: 1. da un like pe pagina noastra sau 2. adauga-ne ca prieteni
==>> Twitter: http://twitter.com/#!/4Botosani
==>> YouTube: www.youtube.com/user/4Botosani
==>> Daca ti-a placut acest articol recomanda si altora folosind taburile de share.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.