Botoşani Shopping Center la 2 ani de la lansare

botosani-shopping-center-la-2-ani-de-la-lansare

Dupa o investitie de 15 milioane de euro pentru prima faza a proiectului Botosani Shopping Center deschis in noiembrie 2011, dezvoltatorul belgian Belrom Real Estate a reusit sa puna in valoare o cladire reprezentativa existenta, transformandu-l intr-o noua destinatie si implicit o noua viata.

Astfel, dupa primul an financiar s-a raportat o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro. Datorita oportunitaţilor de dezvoltare ale zonei cat si a succesului primei faze a proiectului Botosani Shopping Center, dezvoltatorul isi propune sa se extinda in urmatoarea perioada cu o suprafata inchiriabila de 5.000 de m² şi o parcare de inca 500 de locuri, in urma unor investitii estimate la 3 milioane euro.

„Nord-vestul orasului Botosani este principala zona de retail, in vecinatatea centrului comercial Botosani Shopping Center regasindu-se un hypermarket de tip discounter si un supermarket, magazine DIY precum şi gara si autogara, astfel incat zona primara de impact a centrului comercial atinge peste 100.000 de persoane. Pozitionarea pe un bulevard central intens traficat, mixul de chiriasi si oferta variata a transformat Botosani Shopping Center in cea mai importanta destinatie din oras, atat pentru familii, cat si pentru copii si tineri”, a declarat Mircea Campanu, Directorul Centrului Comercial Botosani Shopping Center.

Centrul comercial are o suprafata totala de 22.000 m² si dispune de o suprafata inchiriabila de 14.800 m², din care hypermarketul Carrefour acopera peste 9.000 mp. Printre chiriasii centrului comercial botosanean se numara retaileri internationali si nationali printre care New Yorker, Orsay Orange, Vodafone, Leonardo, Sensiblu, Mado, Domo si Beauty Mania, fiind cel mai mare proiect de retail din Botosani. In ceea ce priveste suprafetele inchiriate, retailerul national DOMO ocupa cea mai mare suprafata, 1206 mp, iar retailerul international New Yorker, 800 mp. De asemenea, retailerul de fast-food Mado ocupa 287 mp,  acesta fiind a sasea retea nationala de restaurante dupa cifra de afaceri inregistrata in 2012.

Botosani Shopping Center  are in prezent 26 de magazine iar gradul de ocupare este de 98,03 %.  Traficul inregistrat in centrul comercial este de 3,2 milioane de vizitatori anual, in crestere cu 25 % fata de anul trecut.

Aniversarea celor doi ani de Botosani Shopping Center in cifre:
• La doi ani de la deschidere, Botosani Shopping Center are un grad de ocupare de 98,03%
• Centrul comercial botosanean atrage anual 3,2 milioane de vizitatori

Din luna august 2012, administratia centrului comercial Botosani Shopping Center este asigurata de Carrefour Property Romania.

==================================================================
Fii si tu membru al comunitatii 4Botosani.ro – Pentru Botosani, o noua atitudine!
==>> Primeste prin email cele mai recente articole!
==>> YM (id mess): pentru4botosani
==>> Facebook: 1. da un like pe pagina noastra sau 2. adauga-ne ca prieteni
==>> Twitter: http://twitter.com/#!/4Botosani
==>> YouTube: www.youtube.com/user/4Botosani
==>> Daca ti-a placut acest articol recomanda si altora folosind taburile de share.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.